lørdag 29. september 2012

Forberedelse til hjemmelaget babymat

Har gått til innkjøp av en rekke ting fra IHERB, supert nettsted som har billigbillig stæsj.  De har mye allergimat, supermat, barnestæsj osv.

Iherb rabattkode for første ordre er  USO629 , da får du  $10 rabatt om du handler for  $40 eller mer, eller $5 i rabatt om du handler for under $40.  Blir glad om du bruker den hvis du skal handle, for da får jeg bittebittebittelitt avslag på min neste ordre :)
Handler du for under 200kr så slipper du toll og tull, handler du også for under 1,8kg så er det bare $6 i frakt.

Jeg har kjøpt litt forskjellig å fryse ned små porsjoner med barnemat i, supert å ha det i små kuber. Denne har lokk, det har sine fordeler. Kan fryse og oppbevare i.
Link til frysebrett med lokk.
Kjøpte og et frysebrett uten lokk. Da skal man fryse ned, så knerte de løs og oppbevare i en annen boks med lokk (unødvendig vanskelig muligens..). Men ser enklere ut å få løs kubene med denne.
 Link til frysebrett uten lokk.


En matsaks. Den har også en rar tupp som moser litt mat. Mistenker den her er fryktelig unødvendig..
Link til matsaks.


Gleder meg til å begynne! :)

1 kommentar:

  1. Herlig! Takk for tips! :-) Skal bruke rabattkoden hvis jeg bestiller :)

    SvarSlett