onsdag 30. juni 2010

Hva irriterer jeg meg over idag?


Har en tendens til å henge meg opp i en ting hver dag, idag skjedde det på kiwi..og ble heftig diskutert på kjøreturen hjem. Eller ok, var vel mest en monolog som min kjære fikk høre på.

Idag handla jeg på kiwi, og klarte å henge meg opp i at alt er pent nødt til å stå kg pris på. Men ikke blomkål, agurk, salat eller mango. Jajajajaja er det noe å henge seg opp i da? Det er faktisk det, for det er nå jeg får krampe i prinsippmuskelen min.

Jeg ser ikke helt noe mønster her. Tomater, løk, poteter, lime, sitron, purre, squash..osv osv står i kg. Squash og agurk har veldig lik form, og vekt for den saks skyld. Den klarer de fint å veie.


Håper jeg en vakker dag får svar på det her. Tror jeg topper teithetsskalaen om jeg sender en mail til kiwi og spør?


Fint jeg ikke har mer alvorlige ting i livet mitt å være irritert over :D
Kjenner jeg håper intenst at småen ikke arver det her av meg, for da blir det mange år med "hvorfor er det sånn????".

1 kommentar: